- Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu, ihneď ako sa reklamovaná vada objavila. Prípadné pokračovanie nosenia či používania tovaru môže výrobok znehodnotiť a reklamáciu v takom prípade nebude možné uznať.
- Záručná doba na všetok tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom jeho prevzatia.
- Záručná doba nie je totožná so životnosťou výrobku. Životnosť výrobku predstavuje dobu, počas ktorej, pri správnom používaní a ošetrovaní, môže výrobok vzhľadom k svojim vlastnostiam a danému účelu, vydržať.
- V prípade, ak kupujúci po prevzatí tovaru zistí, že tovar sa nezhoduje s objednaným tovarom alebo je tovar poškodený, je potrebné bezodkladne kontaktovať predávajúceho e-mailom alebo telefonicky, a to najneskôr do 5 dní odo dňa prevzatia tovaru.
- Ak sa u zakúpeného výrobku zistí vada alebo poškodenie, má kupujúci právo túto chybu reklamovať.
- Vadu alebo poškodenie v tomto prípade predstavuje taká zmena vlastností tovaru, ktorá je zapríčinená použitím nevhodného alebo nekvalitného materiálu alebo nedodržaním výrobnej technológie.
- Za vadu alebo poškodenie nie je možné v tomto prípade považovať takú zmenu vlastností tovaru, ktorá vznikla v priebehu záručnej doby v dôsledku jeho opotrebovania, nesprávneho používania, nedostatočnej alebo nevhodnej údržby, v dôsledku prirodzených zmien materiálu, v dôsledku akéhokoľvek poškodenia užívateľom alebo treťou osobou alebo iného nevhodného zásahu.
- Reklamácia sa považuje za uplatnenú, ak je reklamovaný tovar kompletný a reklamácii nebránia všeobecné hygienické zásady. Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Predávajúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady.
- Reklamácia, vrátane odstránenia príslušnej vady, bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Poverený pracovník môže v odôvodnených prípadoch so zákazníkom dohodnúť predĺženie tejto lehoty.
- Zákazník uplatňuje reklamáciu zaslaním tovaru spolu s vyplneným reklamačným formulárom a kópiou dokladu o nákupe tovaru (faktúrou) na adresu: Ing. Ján Havetta, Hlavná ulica 63/16, 951 82 Malé Vozokany.
Postup pri reklamácii tovaru:
- Reklamovaný tovar pripravte (pozrite 8. bod
reklamačných podmienok).
- Reklamovaný tovar zabaľte tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Pre tento prípad je najvhodnejšie použiť pôvodnú krabicu. K tovaru priložte kópiu faktúry a vyplnený a podpísaný reklamačný formulár, ktorý nájdete na konci tejto stránky.
- Reklamovaný tovar doručte na adresu: Ing. Ján Havetta, Hlavná ulica 63/16, 951 82 Malé Vozokany. Tovar odporúčame poistiť do výšky jeho ceny.
Prosím, neposielajte nám v žiadnom prípade tovar na dobierku! Takýto tovar nebude prevzatý a Vašu reklamáciu preto nebude možné uplatniť.
Hneď ako k nám reklamovaný tovar dorazí, začína plynúť 30-dňová lehota na vybavenie reklamácie. O aktuálnom stave a návrhu riešenia Vašej reklamácie budete informovaný e-mailom alebo telefonicky a následne, po vzájomnej dohode, Vám bude zaslané Vyjadrenie predávajúceho k reklamácii v listinnej podobe.